Sjukt

 

 

 

Ja, nu är tösen förkyld! Förkyld och har feber. Idag var hon hos mormor för både sambon och jag var tvungen att plugga. På eftermiddagen kom faster Jacki hit. Vi hade trevligt och åt min goda köttfärssås med spaghetti. I morgon har jag lovat att vara hemma. Ska försöka få lite plugg gjort ändå… mmm.. In my dreams or what ?

 

 

MEN men men men ! Jag har fått lite mödan värt för allt slit jag har åstadkommit den senaste tiden. Den 1 december ska jag på anställningsintervju! Jajjamenssan, se där !

Ja, sen har vi ju ingen aning om OM jag får jobbet eller inte. Men jag vill vill vill!

 

Idag har jag även sökt ett jobb till- här i Haninge!

 

NU ska jag nog lägga mig och läsa!

 

Ha det så bra gott folk


Kommentarer
Postat av: Elenore

Hoppas det går bra på intervjun!

2009-11-24 @ 11:14:04
Postat av: Elle

Åhhh GRATTIS!!!! Roligt :) Håller tummarna Berätta hur det var sen!! Kram

2009-11-30 @ 21:23:15
URL: http://underbaringar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0