Today and tomorrow

I morrn ska jag klippa mig ! Behöver lite förnyelse för att kunna ta nya tag ibland tror jag :) Dessutom, så behövs det verkligen. Jag har blivit rekommenderad en ny frisör, precis där jag bor. En av Flis kompisars mamma klippte sig där här och dagen och det blev jättesnyggt! Så tack för rekommendationen Vicky!

 

I morse vaknade Flis kl 06:30, jag tog mig an henne och lät sambon sova. Vi år frukost och gjorde i ordning oss kl 9 var jag på förskolan och lämnade henne. efter en stund hemma började jag och sambon faktiskt att städa :) Och sedan åkte jag iväg för att hämta mormor för att vi skulle åka till IKEA. Jag älskar IKEA. Och framför allt när mormor betalar bensin & bjuder mig på mat! = LYX.
Mormor handlade lite ( eller ganska mycket) möbler till sin nya lägenhet :) Och jag, handlade bara lite smått och gott hem till oss. Bla en fönsterlampa till Flis, en tillbringare, servetter och ljus.  Efteråt var vi tvungna att skynda oss ( ja, det var itne så lätt att skynda då vi satt i kö men). Vi skulle nämligen hem till mormors ex fästman på fördelsedagsfika :) Flisen var hemma med far sin.

 

Ja tillslut kom jag hem, kl 20 :00. Tyst gick jag igenom ytterdörren i tron om att sambon satt inne och nattade Flis. I stället kommer en söt pyjamas tjej springande emot mig med armarna utsträckta! "Mamma" ropar hon och skiner upp. Ungen ser faktiskt pigg och glad ut.

TROTS att hon vaknade 6:30 i morse. Hmm ? Dessutom tog den henne
40 minuter att somna idag! Och alltså inte förrän kl 21:05. Jag tycker att det är för sent för en liten flicka som Flis. Jag måste nog be personalen på förskolan att väcka henne efter en timmes sovande.

Kl 21 är nämligen jag också rätt slut och jag vill gärna hinna med mer timmes pluggning/ slappning/ egen tid innan jag själv stupar i säng.

Nu måste jag vika lite tvätt och förbereda andra vardagsbestyr inför morgondagen!

 

Vi ses :)

 


Kommentarer
Postat av: Elenore

Så är det jämt hemma hos oss. Får dåligt samvete och tänker att "bara ingen hör att han är vaken nu, kl 22" men Tim kan vakna kl 6-7 å inte sova på dagen men ändå vara vaken sent..

2009-11-12 @ 06:49:18
Postat av: Elenore

bilder på frillan?

2009-11-16 @ 09:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0