39,2

Japp, då var det dags igen.. sa jag det sist kanske?
Ungen har feber och är så ynklig så. Själv börjar jag också känna mig krasslig! Neeeeeeeeeeej!!!!
Jag VILL INTE bli sjuk!

Många människor runt omkring oss är sjuka. Inte i familjen, men våra vänner. Jag skulle haft ME & I ( barnkläder) party här hemma ikväll, men när alla utom 3 lämnde återbud om sjukdom så beslöt jag mig att skjuta fram det hela. Lika bra det när lillan verkade bli allt sämre. Knappt har ungen ätit nått idag heller.. det känns ju inte så bra ! Men ltie har vi fått i na! Lilla krasslingen... jobbigt är bara ordet. Sånna här tillfällen är man riktigt GLAD att man bara har EN unge. Hur skulle man annars få någon egen vuxentid överhuve taget?

Jag har börjat söka mig runt på arbetsmarknaden efter olika jobb som har startid vid årskiftet. Det finns faktiskt redan nu ett par att söka. Visserligen inte i min hem kommun men nära inpå. Kan ju vara bra att gå på nån intervju i alla fall som lite träning. OM man ens kommer så långt. Ett nytt CV vore på sin plats för mig att skriva. Men inte nu, jag måste hoppa in i duschen en snabbis och sen kurera mig för en troigtvis väldigt- jobbig natt- i natt igen!

Ha det bra gott folk!

Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0