Vilken dag!

Ja, Vilken dag! Och Vilken natt där till! Natten var den hemskaste jag vart med om! Ja faktiskt! Ungen var VAKEN i flera timmar! I går på dagen så sov hon i ca 3, 5 timme och vi lät henne göra det, därför att hon är sjuk. Men Tjii fick vi som trodde att det bara var bra för henne att sova. Idag, har hon ätit lite, lite grann, men fortfarande nästan ingenting i mina ögon. INGEN välling vill hon ha. Varken vanlig, majs eller smaksatt välling. Ingenting!
Idag har sambon jobbat och jag har vart ensam med Flis! Och det var inte lätt ska jag tala om! Jag ahr målat upp ett skräcksenarium som ligger famför näthinnan på mig hela tiden! OM inte ungen äter får vi snart åka in och ge henne dropp. Hon kommer få opereras och få en knapp på magen. En sån där man får sondmat ur. Ja, så kommer det att bli och hon kommer få gå runt med den där på dagis och i skolan. Hon kommer bli tvungen att ha resurs och hon kommer alderig kunna äta som ett vanligt barn igen! De känns förhemskt! Sambon säger att jag mesar mig och att hon kommer att överleva detta bra! Men jag är osäker.. Kroppen och hjäran skriker att jag vill bara att hons ka bli frisk NUUU Drick din välling NUUUU Få näring i dig, snälla barnet mitt. Min älskade vänn. Försvinn inte ifrån mig! Om jag tänker tillräckligt länge på det så trillar tårarna ut för kinderna. Jag blir rädd. Skräckslagen! Hur ska det gå, utan näring i kroppen ?

Sambon ligger inne med Flis nu, men hon är som TOKIG. Jag måste nog gå och avlösa..
Men hur går det då i mrogon när jag är på jobbet !?


Snälla någon, ge oss en ängel som slänger ner lie godtagen näring till vår älskade tjej. Vi vill inte att hon ska opereras och få en knapp på magen. Vi vill inte att hon inte ska kunna äta som andra barn. Vi vill inte att hon ska behöva ha resurs i skolan som hjälper henne med knappen. Vi vill ha tillbaks vår vanliga tjej- som tyckte om sin välling !

Kommentarer
Postat av: Elenore

Åh vad jobbigt!

Hoppas verkligen hon blir bra snart!

2009-10-13 @ 09:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0