En heldag med mormor

Ja, för ett par dagar sen blev det äntligen en heldag med mormor för mig och Flis. Det vafr så länge sen att vi nästan glömt bort hur roligt det är. Flis var ltie krasslig, men på bättringsvägen så jag bestämde mig för att vi behövde komma ut båda två. Flis blir galen av att bara gå hemma. Ingenting är roligt, ingenting händer och hon bara gnäller och gnäller, så tolig blir man emellanåt. Nåja, i vbäg kom vi tillslut. Flis och jag tog bussen till Gullmarsplan och vidare med tunnelbanan mot Farsta centrum där vi mötte upp mormor. Flis fick en korv med bröd till lunch och senare smaka lite när vi andra åt på Burger King. Flis fick en fin krona att ha på huvudet! Hon sov gott i vagnen i nästan en och en halv timme :) Så skönt! Snäll och go var hon hela dagen. Satt snällt i vagnen hela bussresan hem.


Jag hade tänkt att jag skulle lägga ut bilder på detta men Sambon har tydligen misslagt kamrasladden och jag vet inte vart jag kan hitta den :( Har jättefina bilder i kamran. Kankse kan jag lägga upp dem senare.

Mysigt hade vi i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: Elle

Typiskt att sladden var borta!!

Jo men Vilmer sover i egen säng från och med i somras typ. Men det är en resesäng, så det är inte mkt att visa asg Men jag har dubbla (spjälsängs)madrasser i så den är nog skön ändå.. vi har ju så litet som du vet, då är det praktiskt att kunna stuva undan den ibland;)

Allt bra? Hur går skolan??

2009-09-08 @ 20:19:23
URL: http://underbaringar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0