Nya möbler till hallen!

Tjena!

Idag har jag pluggar och försökt få bukt på min rapport som ska vara inne, i morgon! Jag är alltså inte helt klar. Men jag har tänkt sitta nu ikväll en timme, och sedan ett par timmar i morgon när F är på dagis.
Sambon och jag hämtade Flis från dagis tillsammans kl 14:30 därefter gick vi en snabbis till affären och sedan åkte vi vidare till Jysk. Där inhandlades det en ny spegel och en ny byrå i vitt ! Så fint ! I nuläget och sen fyra år tillbaks har vi haft min gamla flickrums spegel ovanför en ritkigt gammal, men förvisso rätt antik och fin. Men jag har verkligen tröttnat på den. Ena byrålådan tjärvar och ett handtag är sönder ( och har vart det hela tiden). Eftersom den är så gammal har jag aldrig hittat sådanna likadana handtag attt jag helt enkelt skippat att köpa några. Och ett par helt nya, morderna handtag skulle se - rent utsakt fult ut.
Just nu håller sambon på att montera ihop vår nya byrå, och i morgon kommer nog spegeln upp.
 Flis hon sover redan! Det har vart mycket för henne idag! Hon hade blivit fullkomligt galen vid sovdax på dagis så personlaen vaggade henne i en vagn och hon somnade sedan där och sov lääänge. Hon hade dessutom ätit TVÅ portioner mat idag. Och sedan var det handlig för hela familjen som sagt. Efteråt åkte vi till mcdriven och köpte hem mcdonnalds mat som vi åt hemma hos mormor. Vi träffade Flis moster och hennes kusiner A och G. Flis verkligen älskar dem och har så kul tillsammans med dem. De är hennes favoriter över alla! Ingen får henne att skratta som hennes kusin G. De är så söta tillsammans.

Men nu ska jag se om Sambon vill ha lite hjälp och sedan blir det som sagt pluggning för mig!

Godnatt mina vänner !

Kommentarer
Postat av: Elle

Hur går det i skolan?? Är det full rulle??



Jag tillhör institition 'Dopa' du då?

Svar sedan tidigare: Nja, Vilmer somnar i egene säng ibland. Ibland får man sitta där också och hålla handen eller klappa. Men ofta funkar det bara med välling med. Sen kan han ju vakna av mardrömmar, nappen osv.



Btw så har jag har en utmaning till dig inne hos mig;);)

2009-09-25 @ 14:06:34
URL: http://underbaringar.blogspot.com
Postat av: Elenore

Uhmm mer bilder. :D

2009-09-29 @ 09:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0