Ett Mamma Hjärta

Jag saknar dig älskling. Jag saknar dig så att det gör ont. När jag har fått sova ut och känner mig utvilad och egentligen full med energi så ska jag sitta här och- göra vaddå? Slappa ? Ta det lugnt? Visst, det var skönt med sovmorgon. Men nu vill jag ingenting annat än att ha min klätterapa och energiknippa här. Min tös som får mig att le för jämnan.

 

Men nu ska jag ta mig i kragen och städa lite, fixa och dona. Jag får tänka att Flis har det roligt hos sin Pappa och jag unnar henne verkligen tid med honom. Tid utan sin mamma behöver alla !

 

Ikväll ska jag i alla fall ut.  Ja inte ut och supa mig redlösfull på krogen- Det är ju inte riktigt jag det. Jag ska ut och äta mat, och gå på bio tillsammans med mina ”adoptivföräldrar” Victoria och Matthias Nestor och deras vänner !

Det ska bli riktigt riktigt skönt att få komma bort och tänka på annat ;)

 

Blir sent ikväll- men sen sovmorgon i morrn igen :D Och sen, sen är jag HEL igen! När vi ses igen, då sätts allt på plats.

Mamma hjärtat är och förblir alltid, de allra största och det rymmer hur mycket kärlek som helst.

Eller vad säger ni alla andra världens mammor ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejm Jag har läst din blogg ett tag nu, tycker du skriver sjukt bra =) så tack för en intressant blogg=) är du medlem på Gratisbio? Jag blev nyss medlem och man får ett presentkort på HM värde 100:- när man blir medlem idag :) Kolla in om du vill: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=279046



Tack igen för en bra blogg :)



hälsningar Jessica

2010-02-13 @ 13:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0