Trött

 

 

Nu har mer än halva arbetsveckan gått och hittills har det gått jättebra! Flis går på dagis och jag arbetar för fullt! Den här veckan har jag dock fått mycket hjälp ! I går hämtade mormor Flis på dagis och hade henne tills jag kom hem. Vi åt middag tillsammans och hade det jättetrevligt. När mormor och co gick fick flisen bada och sedan klubbade jag ner henne i sängen och hon somnade nästan med detsamma.

Idag när jag var på jobbet ringde mormor och ville bjuda in oss- mig och Flis på middag hos henne! Inte mig emot, ingen matlagning, ingen disk = mer tid för FLIS!!

Flis åt en massa mat och även lite choklad- allt och lite till gick ner i lilla flickemagen!

 

Just nu väntar jag på att en tvättmaskin ska bli klar. Jag ska hänga tvätten och se lite på tv. Sen ska jag klubba ner mig själv i sängen- är suuuupertrött.

 

Nu ska jag unna mig själv en kopp oboy. Sedan ska jag sitta här med pyjamas och filt framför tv:n en stund. Och bara vara !


Kommentarer
Postat av: Elenore

Kan du inte visa mer bilder på lilltjejen!?

2010-02-11 @ 09:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0