VAB

 

Ja då var det dags igen! Flis är sjuk. Men inte så farligt. Hon är lite kikig, har lite feber och hostar och snorar. Igår hämtade mormor henne på Dagis och när jag sedan kom hem tog jag tempen och gav Flisen alvedon, eftersom att hon hade lite feber och var lite vek. Vid middagen blev hon jättekinkig och ville bara sitta i knäet på mig. Det fick hon och eftr bara ett par minuter så SOV hon. Flis är verkligen inte en sådan som somnar i famnen på en  så där hux flux. Och gör hon det så är det något som inte står rätt till. Jag la över henne i sin säng och sedan åkte jag över med S till mitt jobb för att hämta bilen.

Juste, bilen som inte startade när jag skulle åka hem från jobbet. TUR att mormor hade hämtat Felicia på Dagis, annars hade jag fått panik! Så i går fick jag helt enkelt lämna bilen på jobbet och vandra mot bussen.

Jag är rätt trött idag. Besök om kvällarna och avbruten sömn om nätterna gör en minst sagt lite mör i kroppen.

Det är Pappahelg för Felicia i helgen. Som vanligt känns det lie hårt, men det känns också lite, lite skönt. Jag måste få sova ut igen känner jag. Måste få göra ingenting, om så bara för en liten liten stund. Och Flisen, måste få träffa sin pappa!

                                                                                           

På fredag kväll ska jag på äta Pizza och se på film med kompisar och på lördagen ska jag med familjen till IKEA. Söndagsmorgonen ska spenderas i DJUP SÖMN och sedan blir det storhandling innan Flisen kommer hem igen på söndag. Mer än så hinner jag inte förrän jag redan långt innan det hunnit längta ihjäl mig efter min skatt!

 

I morgon får jag lön- och jag ska försöka hinna åka iväg för att hämta ut mina nya glasögon ;)

Får se vad som hinns med !  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0