Vår stålmormor!

Idag har det vart en lång dag för både mig och Flis. Flis vaknade i natt vid tre tiden och kom in till mig, somnade om rätt fort och sov sedan till kl 07:00 och då ville hon ha välling  MED DET SAMMA!  Sedan bar vi av till förskolan i Pulkan och sedan åkte jag vidare till jobbet. Flisen blev jätteledsen när jag gick ifrån henne av någon anledning. Kändes inte bra i hjärtat när jag lämnade henne.. Nåja, väl på jobbet så ringde jag till hennes avdelning och hörde mig för om det gått över fort, och det hade det, såklart.

 

Jag hade APT idag och slutade inte förrän kl 19: 00. Underbara Mormor hämtade Flisen kl 15:00. När jag själv kom hem fanns det färdiglagad mat till mig och även mat som jag kan frysa in och ta fram stressiga dagar framöver ! Dessutom hade hon vikt ihop tvätten som hängde på klädstrecket. Vilken stålmormor vi har va ! ! <3

 

Flisen blev TOKGLAD när jag kom hem idag. Hon hade ätit jättemycket och lekt och haft roligt. Nästan direkt efter att barnvakterna gått så gjorde jag inordning flis för natten. Hon var sååå trött och somnade med detsamma kl 19:50.

 

 

Jag ska faktiskt gå å sova nu jag med. Det har som sagt vart en lång dag. Jag hade tänkt skriva ett roliga inlägg, men dagar som dessa varken orkar, eller hinner jag det. Så det får bli en annan gång.

 

Tack SNÄLLA, snälla mamma/ mormor för hjälpen idag. DET underlättar så mycket !


Kommentarer
Postat av: Elenore

Det finns inget bättre än att få hjälp när man inte ber om det. Det är kärlek, anser jag. Å vad tacksam man blir!

2010-02-17 @ 11:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0