Fullt upp!

 

 

Dagarna går. Jobbet är roligt. Men rörigare än jag trodde. Mycket att tänka på. Mycket nya rutiner jag vill skapa. Mycket nytt att lära sig. Jag är glad över det, det får mig att vilja fortsätta göra det jag gör. Känner mig lite mer betydelsefull. Dock är det som sagt lite rörigt och jag tror inte att det här är arbetsplatsen jag kommer att stanna allt för länge på…

Ungarna är gulliga och personalen snäll.

Ibland önskar jag bara att man slapp sätta sig in i allt nybygge, allt ” få allt på plats” innan man kan börja sätta pedagogiken i trimm, det jag är där för att göra. Skapa, göra, fota, skriva. PRATA med barnen.. nåja..

 

 

Hemma är Flisen sjuk och jag har haft exet här i två dygn. Då han har vart ” barnvakt” åt Felicia på dagen. Man kan ju inte vabba första dan på jobbet lixom. I morrn mpste jag dock för tösen har fortfarande feber.

Idag kom Min Vän S hit.

En vän som du är ovärderlig S. Jag vet faktiskt inte, vad jag skulle göra om inte du fanns vid min sida. Alltid, fast du inte ens är i närheten! Tack och åter Tack !

Tack för att jag får vara jag! Och att jag duger så.

 

 

Nu måste jag duscha!

 

Kram på er alla

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0