Magsjuka !! ??

Inte magsjuka!

 

 

 

Jag vill inte, det GÅR inte! I fredags när jag jobbade var det en pojke som troligtvis var magsjuk. Jag torkade honom två gånger då han vart på toaletten. Varav andra gången- jag förstod att hans hängiga beteende under dagen itne bara berodde på trötthet utan säkerligen också- magsjukan! Jag fick ringa efter hans föräldrar och berätta läget. Men innan dess städade jag i stort sett hela toaletten. Tvättade mina och pojkens händer noggrant! Spritade sen mina egna händer också, noggrant!

Jag har inte känt mig sjuk hittills. Ikväll fick jag en liten tanke bara- tänk om!!

Felicia har vaknat upp ett par gånger redan. Kanske ( i ren förskräckelse) är det något på g, eller så drömmer hon bara.


SNÄLLA, snälla, snälla!! Håll era tummar och tår för att vi inte blir magsjuka!

 

INTE NU!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0