Sovdax

Hej där :)

Skrev just ett långt blogginlägg i word. Men när jag kommit lite mer än halvvägs kom jag underfund med att jag inte kunde lägga ut det. Det var allt för privat, för mycket känslor och för mycket innehåll helt enkelt. Jag fortsatte skriva och mina fingrar bokstavligen flög över tangenterna :)
Jag har alltid vart mycket för att skriva av mig. Om allt och ingenting. När jag var liten skrev jag dagbok och jag lärde mig snart att om ingen lyssnade när man pratade så kunde man alltid skicka dem ett brev för då skulle de vara tvungna att svara. Dessutom fick man prata till punkt och man hade inga tidskrav på sig att berätta vad man egentligen kände, djupt där inne.

Idag är jag ensam. Flis sover och jag sitter här. Vi har vart hemma hela förmiddagen och bara slappat. Flis somnade på soffan kl 11 och sov sedan till strax innan kl 14:00. När hon vakande åt vi lunch och städade lite, vek och hängde tvätt, ja det vanliga. Sen bestämde jag mig för att vi i alla fall kunde ta en biltur för att tanka och sedan gå in på Ica maxi och handla lite. Sagt och gjort och precis innan ringer min bror och han och mormor och mormors nygamla särabo åker också till Maxi. Efter det följer vi med till Bauhaous en snabbis och sedan äter vi på Vega baren, gott!

Mormor och jag och Felicia åker vidare till euro står och jag shoppar en AS COOL dörrmatta! Den är verkligen jag i ett nötskal :D Vi kör hem mormor och åker sedna hem. Flis hamnar i säng kl 20.30. Och sen dess har jag bara glott på tv och suttit här framför datorn. Jag känner mig inte heller helt 100% men det mesta känns som om det beror på allergin.

I morgon blir relativt lugn dag. Tant Moa och ev även Tant Sabina kommer hit och ska fira lite födelsedag :) jag ska fixa lite papper och rensa mer kläder :)

Idag känns det faktiskt typ första gången på extrent länge, lite lite ensamt att sitta här ensam. Kärlekspulver kanske är beroendeframkallande!?

Till Elle: Ja, det kanske man skulle kunna säga.. ;)


Kommentarer
Postat av: Elenore

Men i vem? :D

2010-06-13 @ 10:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0