Beautiful blogger avard!

Tackar http://underbaringar.blogspot.com för den fina awarden!!!

 

  

 






Det man ska göra är att kopiera in awarden för att visa att man fått den. Länka till den man fått den av samt skicka den vidare till 7 andra bloggar. Sen ska man berätta 7 saker om sig själv...

 

  1. Jag är en retisticka! Ja, om jag hittar någon rolig ” svaghet” hos en annan person så mobbar jag gärna personen lite lättsamt för detta. Det är ofta nära vänner, som jag VET klarar av trycket ;) Vici och hennes skånska vet vad jag talar om!
  2. Jag har alltid drömt om en stor familj. Tre, kanske till och med fyra barn har jag alltid velat ha. NU bor jag dock ensam med min dotter och för första gången i livet uppskattar jag ensamheten rätt ofta!
  3. Jag är allergisk mot disk. Jag kan inte se disk på diskbänken utan att faktiskt må lite dåligt.
  4. Jag är LAT. Jag drar mig gärna från att städa och tvätta om det finns något annat (om än bara lite) roligare att göra. ( Dock inte disken då, den tar jag med detsamma).
  5. Jag är en riktig mysare. Jag älskar att ligga på sofflocket och bli omhållen och gärna masserad på ryggen !
  6. Jag ÄLSKAR att shoppa barnkläder! Ändå sedan jag blev gravid går min kropp mot barnavdelningen i ALLA klädersaffärer jag kommer in i.
  7. Jag lider av separationsångest! Om jag ska skiljas från människor (mestadels Felicia) jag tycker om så klämmer det åt i hjärtat. Har väldigt svårt att släppa taget !

 

Jag skickar awarden vidare till camillasoderlund, hanna.ohlzons, lastwaltz, johannadaghall.

 

Kom tyvärr inte på tre bloggar till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0