Mormor fyller år !

 

Idag har jag och Felicia spenderat hela långa dagen tillsammans med familjen. Vi åkte hemifrån kl 10:15 i morse och kom hem kl 19:20 ungefär. Hela förmiddagen spenderade vi henna hos mormor. Vi hjälpte till och fixade lite men umgicks mest, sedan blev det kalas när resten av familjen kom. Det var trevligt och roligt att se dem alla igen och träffas alla samtidigt1 Mormor bjöd på jättegod lasagne. Men Flis kände inte alls för å äta. Jag tror det låg något i att hon ätit en hel del vindruvor på förmiddagen. Eller så hade hon inte ro i kroppen att sitta still just då, jag vet inte. När tårtan kom fram var det dock en liten tjej som kikade fram och ville äta igen. Ja, Flis gillar nu mer tårta! :/ : )

 

Efter en hel förmiddag hos mormor var det dags att åka hem- trodde jag. Min syster bjöd med mig och Flis hem till dem på grillmiddag! Flis blev superglad! Hon älskar att vara hemma hos sin moster och hoppa på deras studsmatta! Ja, det är en bra studsmatta, en sån där med skyddsnät runt, ja just precis. En sån! Flis åt TVÅ grillkorvar och spagetti och även lite grönsakssallad!

 

Kl 18:30 åker vi hem. Flis är trött i bilen men somnar inte ! :) Hemma är hon glad och pigg en stund. Kl 19: 55 åker hon i säng och hon somnar tvärt!

 

Jag ser just nu på ” Sveriges fulaste hem”. Och sedan, är det ” Lyxfällan”.

Jag tänker ta mig en kopp OBOY och sitta här och njuta… : )

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0