Onsdag 22/10



Hej ! Idag har vi haft jätteroligt! Felicia sov rätt bra i natt också, hon drömmer rätt mycket nu dock. Vaknar och blir ledsen. Det ända som får tyst på henne är att ta upp henne och ha henne tätt mot kroppen, sen somnar hon oftast om rätt snabbt efter att hon lugnat ner sig. Åter till I dag. Flis sov sin morgonvila och även vi. Klockan 11:30 ringde jag till mormor för att höra vad hon skulle göra idag, och hon skulle åka till Torvalla med Anton och Gabriel. Jag bestämde mig för att följa med Flis, i alla fall dit, om hon sedan skulle sova så fick jag väll få en promenad eller liknade. Vi bestämde att jag och Flis skulle hämta Gabriel och Mormor hämta Anton 13:10. Jag gick ända till Gabriels förskola med Flis och hon somnade så skönt i vagnen. dess tog jag fina bilder på Flis när hon har sitt hårband på sig som hon fått av mormor.

 I hårband

 Här kommer lite bilder fån när vi var på torvalla :DSötisarna precis gått av bussen


precis bytt om

äter lite mellis Innan vi går in. Käkar lite mellis.
 Får mat Man blir hungrig efter att man badat !
 Tittar på kusinerna Flis sitter och tittar när kusinerna och mormor badar!


En väldigt rolig dag. Flis var så trött att hon somnade med detsamma i vagnen på väg hem till Mormor där vi åt mat och fikade. Sen somnade hon för natten hemma redan klockan 19: 20. Men jag var tvungen att natta om henne två gånger. Men hon var rätt lättsövd :)
I morgon väntar nya äventyr, Felicia ska få en ny bilbarnstol från 5 månaders ålder, kul!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hejhej! Var ett tag sen kollade här kom jag på. Men nu behövde jag en paus i examinationsskrivandet och passade på att kika in här. Måste ju säga att hon är ju underbart söt den lilla.

LÅter som ni har det mys där hemma.

Kramen

2008-10-23 @ 16:12:55
URL: http://lenizkleniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0