Halloj!

Hej hej !

Dags för uppdatering ser jag !

I går vaknade Flis kl 07:30 sovmorgon! Skönt nog tänkte jag och bestämde mig för att Flis skulle få sova först efter lunch. Vi gick på prommenad ute och gick in för att äta lunch kl 11: 00.
Kl 11: 30 la jag Flis i sängen, redan kl 12:00 vaknade hon igen efter att någon granne började hammra.
Nåväl mormor kom hit och vi åkte på en spontantur till Tyresö Centrum för lite fönstershopping och fika.  Flis VÄGRADE att somna i vagnen och i bilen var hon såååå nära. Hon hade precis stängt ögonlocken när jag fick en hostattack och därefter kunde hon inte somna om! Vi åkte till Moster Cathrine och lekte med Kusinerna Anton och Gabriel. Flis var så glad och snäll som vanligt :)

18:30 åkte jag hem för att slänga över Flis till sambon och kunna göra iodning mig själv inför träningen. Sambon tog på Flis pyjamas och jag gjorde välling åt henne. Redan 18:50 var hon så trött att hon bara skrek. Sambon var tvungen att gå på toa- och höll då en skikande klängande unge på armen,. Jag fick lov att ta över henne och hon somnade nästan på min arm i ren utmattning. Jag gick helt enkellt in och gav henne vällingen och la ner henne i sängen. Hon hann somna innan jag sprang hemifrån, ner till bilen där syrran väntade med sin bil.

Träningspasset var URJOBBIGT! Men jätteskönt!
Väl hemma sover min prinsessa fortfarnade så skönt i sin säng.
Vaknar två gånger på natten och redan 05: 50 vaknar hon och kan INTE somna om!  

Idag kände jag att jag inte kunde hålla henne vaken till efter lunch, pga att hon bara sov ca 60 minuter i går. Annars har jag tänkt att så smått börja vänja henne med att bara sova en gång per dag.
Redan 08:30 blev hon jättetrött och las i sängen. Somnade med en gång. Sovit i två timmar nu. Mammas tröttis!

I morgon är det skärtorsdagen och på fredagen jobbar sambon. På Lördag ska vi träffa Farmor och Farfar och på söndagen ska vi träffa Mormor / moster och CO. Sambon ska även jobba då och på Måndagen är det min tur ;)

I morrn ska jag baka paj och idag blir det nog en hel del städning här hemma!
Ikväll kommer troligen vår vän Romén hem till oss.  Måste handla lite godis hem också. I morgon kommer det nog PÅSKKÄRRINGAR från BLÅKULLA!!

Kommentarer
Postat av: Elenore

Skönt för dig!

2009-04-06 @ 11:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0