Skolan!

Ja, på måndag har jag min första föreläsning i skolan! Det känns bra. Men det hade kännts ännu bättre om jag verkligen hade huinnit skola in Flis ordentligt på Dagis så att hon skulle känna sig någorlunda trygg där. Det blir nog inget dagis i morgon ändå. Tempen visade 37, 9 vid kl 18 ikväll. Kanske tar sambon felicia på måndag till Dagis. Eller så gör jag det och struntar i min  introduktionsföreläsning. Men jag tror nästan det kan vara bra att gå på den. Vi får se vad hennes " fröknar" tycker. Förskollärarna och barnskötaren är jätteduktiga och har god hand med barn. Felicia har redan ( just nu) valt ut en speciell som hon tycker om. Vilket kan bero på att hon vart med henne lite extra :)

Men OM natten är JÄTTEBRA och OM hon inte har feber i morrn så kankse jag trallar ner till dagis ändå. Men jag tror som sagt inte att det blir så. I natt var det hemskt ! Hon fick sova på en hög kudde med hela överkroppen för att kunna andas. Idag har jag köpt näspray som jag kan pepparera henne med i natt.

Annars ser mitt schema mycket bra ut. Oftast 9- 12. ! Ett par dagar är det 8- 12 men då får sambon helt enkelt lämna.  En dag har jag heldag, och en annan börjar jag och slutar sent. Men kanske kan mormor komma.

Idag har sambon och hans/ vår kompis fredrik vart här och ätit middag med mig och Felicia. Det var trevligt :)

Men nu är det på riktigt. Hösten är här och nya rutiner ska skapas. Vi har ju halkat efter lite, men jag hoppas att vi snart är med på tåget igen!

Lillstumpan sover, somnade med detsamma!

Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0