Helt förstörd !

Hej och åter hej... !!!

Jag vet, jag ÄR dålig på att uppdatera!

Utgången var fantastisk rolig :) Roliga arbetskamrater och god mat och dryck gjorde kvällen fullständig :)

Milshake drycken, gjorde mig lullig i kroppen det måste jag erkänna, men den var också, gudommligt god ! Ett par tjejer ville vidare efter middagen. Jag tackade dock smidigt nej. Efter två drinkar, och en cider var jag som sagt redan lite berusad och kände att jag faktiskt inte behövde mer än så. Det skulle bli skönt att få åka hem till ett tomt hus och få sova ut ordentligt. Det var skönt men sammtidigt lite ensamt. Jag vaknade redan kl 08:00 och ringde sambon för att höra hur allt hade gått. Alltd hade gått bra och jag kunde återvända till sängen efter att jag gått på toaletten och gett katter mat osv.. Vaknade sedan inte förrän 11:15!
Sedan vid 14 tiden fick jag tillbaks min skatt och det kändes underbart att återigen kliva tillbaka i rollen som, mamma!!


Denna eftermiddag och kväll har sambon jag och såklart Felicia spenderat i glada vänners lag. Min syster och hennes familj. Det var meningen att vi bara skulle fika, men det slutade ( som alltid) I middag och många trevliga samtal. Syrrans ungar leker mest med kompisar men ibland kommer jag åt att ge dem en puss och en kram :) På kvällskvisten ville syrrans yngsta son följa oss till bilen, så även syrran och hennes man följde oss när de ändå skulle gå ut med Hunden. Syrrans son, G. drog Felicia i vagnen hela vägen. Så gulligt och fint :)!

Åh, jag är så glad att familjen är tillbaka från sin utlandsemester. Det är så trevligt och mysigt att ha dem tillbaks, åh så jag har saknat dem! Felicia verkligen älskar stället. Leker och stojjar. Hoppas på ungarnas studdsmata, badar i sin pool, gräver i sandlådan mm.  Åhhhh vad jag vill flytta nuuuuuuuuu!
Måste bara plugga klart, skaffa mig ett jobb och börja spara till en rejäl handpenning. Hum, den som väntar på nått gott :)!?

Ja, dagen började ta slut och vid 18:40 åkte vi hem. Flis var trött i bilen och vi trodde att hon skulle somna med det samma när hon slutligen kom i säng. Men nej, inte i dag. Efter 40 minuter hörde vi fortfarande hennes prat inifrån sovrummet och hon började efter en stund bl rikiigt ledsen så jag gick in, i hopp om att hon bara var lite törstig och mer eller mindre jättetrött. Jag går in i rummet och ser att Flis har råkat ( eller medvetet) släckt sin nattlampa och det är alltså ganska svart inne i rummet. Jag drar ut sängen från lampknappen och försöker lägga ner ungen igen. Men hon är tvärvild och vägrar släppa amarna om halsen på mig. Tårnrna sprutar åt alla håll och ungen bara skriker. Ja, ut med säkerhetsåtgärnden då. Madrassen. Där ligger jag en bra stund och försöker lugna min lilla, det tar flera minuter innan hon ens lugnar ner sig, tillslut slår hon sig till ro och ligger och pillar ( DRAR) mig i håret en stund. Ungen är genomsvettig, stackarn! Jag ligger där en stund och ser på min ängel. Min finaste skatt, min älskade unge! Ibland är det inte lätt att vara liten. Stumpan som nyss var helt förstörd ligger nu fridfullt och sover i sin säng. Själv ska jag ta en dusch för att sedan försöka krypa ner i sängen relativt tidigt!

Godnatt kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0