Tisdag 6 / 1

Hej hopp på er alla!

Idag har vi inte hunnit med så mycket alls. Jag och Flis gick upp kl 08: 25 när ungen vaknade. Flis åt gröt och sedan väckte vi Christer som fick lägga henne. Jag tänkte att det var bättre att han gjorde det eftersom Flis åt så mycket gröt att hon inte skulle behöva varken välling eller gröt för att somna.  Jag gjorde dock en flaska välling åt dem och sedan gick jag ut för att handla och när jag kom tillbaka: Så sover båda två !  Och ungen sover ännu efter 1,5 timmes sovande :)

Jag har skaffar oss en bilddagbok! Ja, jag tror att det är enklare att lägga upp bilder varje dag, än att hinna skriva. Jag ska dock ha kvar bloggen för att kunna skriva lite mer detaljer om vad vi gör om dagarna.

Kika gärna in på feliciasdagar.bilddagboken.se

Vi ses ! Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0