Shopping !

Idag var Flis och jag, Mormor och kusin Gabriel till farsta centrum för att köpa vinterskor och mössa och vantar till flis. Vi åt på Mcdonnalds och hade det riktigt trevligt!

Vid läggning blev det lite svårare. Flis gick såklart upp från sin säng. Tre gånger gick jag in och la tillbaks henne i sängen, men hon blev som tokig. Fjärde gången väntade jag en stind och det belv tyst. När jag sedan kom in i rummet låg stumpan och sov på täcket, på mage på GOLVET!!

Så nu står vi här och vet inte riktigt hur vi ska göra. Ska vi fortsätta som idag eller ska vi börja ligga bredvid i sängen?
En stödbräda är nog minst sagt läge att införskaffa i alla fall!

Det är svårt sånt här ! Hmmmm ja, jag vet inte!

Ringde självklart min mamma och rådfrågade- för sambon gick inte alls att prata med. Han var alldeles för inne i sitt tv program. Så jag står här med snurrande tankar i huvuet själv.
Mamma kom bara med " gör som ni känner är bäst".....

Jo jag / vi vill att hon ska somna in och känna sig trygg i sig själv. Alltså somna ensam. Jag tror att barnet mår allra bäst av det i längden. Men kanske ska man börja med att lägga sg i sängen och sedan efter ett par veckor  eller månader börja gå ut direkt efter vällingen. Men jag tror, att det vara förvirrar henne.... Och att det blir ännu svårare sen... Så förslag ? Kommentarer!? HJÄLP!??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0