År senare!

 
 
Flera år sedan! Jag har börjat läsa bloggar igen och idag kom jag på idén att läsa lite i min egen, gamla ack så bortglömda stackars blogg. Det var som sagt länge sedan jag bloggade och mycket har hänt sedan dess mina vänner! Från att leva ensam med Felicia och vara nyförälskad i Jens, som läget var sist så har vi sedan dess fått två Underbara söner tillsammans. Sam är 3år och lilla Vilmer kom ut till världen för 2,5 vecka sedan. Livet fortsätter och det går fort, riktigt fort!! Felicia är så stor, så duktig, så mjuk och go, så otroligt hungrig på kunskap och jag slutar aldrig förvånas över hur mycket hon kan och vilken otroligt bra liten människa hon är. Vi hade en tuff start i början när hennes liv förändrades radikalt!  På väldigt kort tid hände det väldigt mycket i hennes liv och det vore väll konstigt om hon inte reagerade. Just nu är hon inne i en väldigt mjuk period. Jag tror mycket kan bero på att hon just fått en till lillebror. Hon vill gärna mysa, vara nära, ha mycket kroppskontakt och hon har börjat öppna upp sig jättemycket. Hon pratar mer än aldrig förr och berättar mycket om vad hon tänker och känner. Jag älskar det! Felicia har alltid vart duktig på det mesta, men en svaghet har vart att berätta varför hon blir arg eller ledsen. Men nu så, nu händer det grejer :D Just nu sover alla tre barn <3. ( JAG HAR TRE BARN!!!).  Jens umgås med kompisar och jag tittar nu på " så mycket bättre" samtidigt som jag uppdaterar här. Om en liten stund kommer Vilmer vakna och vilja äta så det är nog dags att jag avslutar nu. Jag tror jag ska fortsätta att uppdatera här, men vi får väll se hur länge det håller i sig. 
 
Nu kan jag fortsätta snoka runt på mina vänners bloggar och även känna att jag delar med mig lite av mig själv också. Det kommer mer! 
 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0