Allt och ingenting :)

Hej ! Här händer det massor, men allt har sammarutin, nästan. Dagis går Gallant! Ungen trivs och har somnat BÅDA dagarna på dagis :) Inatt däremot kunde hon inte andas och snoret rann på henne. Hon kunde inteligga ner för då blev hon pannikskalgen över att hon inte kunde andas. Ända lösningen blev att bära henne till söms tre gånger och hon drack även 1 dl välling, typ i sömnen. Jag bestämde mig för att vaa hemma och vila upp oss idag. Termomtern visar i alla fall att hon nu är feberfri så förmodligen tultar vi tillbaks till dagis i morgon. PÅ måndag skulle jag verkligen behöva att hon var där och sov själv då jag har föreläsning i skolan mellan kl 10- 12. Men vi får väll se hur det går :)

Just nu har jag precis ätit lunch och njuter av att sitta på uteplatsen hemma hos syrran. Det är underbart! Så här vill jag bo!!!
Eftersom jag hade en minst sagt JOBBIG natt så gör jag nog klokt i att försöka sova lite jag också.

Annars emmellanåt har livet blivit en oändöligt SEG och gräslig följetång som aldrig tycks ta slut. Ärligt talat så är jag rent av trött på den, följetången! Så trött att jag nästan skiter i den. Jag orkar snart inte bry mig.
 Tant Moa gav mig ett råd för länge sen. " Men sluta virra runt och sätt ner foten någon gång"  En anna vän sa " Man måste ner i skiten för att kunna ta sig upp igen" Och jag vet ju egentligen att det är så. Och jag vet att :


" Efter regn kommer solsken"



FAN nu skriker min unge! Jag hann inte sova.... :( HJÄSP!)


Jag, får se hur mycket festande det blir i morgon. Kankse är på tok för trött och längtar hem till sängen och att få sova. Men, då kommer jag bara att sakna Flis och tänka att jag lika bra kunnat ha henne hos mig. Å andra sidan!


Det är nog lika bra att jag vänjer mig med tanken!


Undrar om det var min unge som skrek. Det kankse kom utifrån.  NÄ nog är det min unge alltid!


Have to goo...


Se Yóu! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0