Inte helt bra, men nästan!

Ja, såklart att man sover bättre när man gjort saker på dagarna, jag vet. Jag konstaterade det bara. Att hon, och även jag mår bättre då. Det är sällan vi sitter inne, nästan så att folk tycker att vi gör det för lite. Att vi borde vara inne och ta det lungt mer, men jag ser nästan alltid till att komma ut. Har inte ungen feber och inte verkar allt för allmänt "dålig" så ger vi oss iväg ut. Visst testar vi på öppna förskolan, och vi träffar mammagruppen då och då. Jo då vi ser allt till att göra grejer. Bara det att den sista tiden vart så tråkig att jag själv velat slita mitt hår. Flis har vart sjuk till och från och ibland har jag känt att vi helt enkelt måste stanna hemma pga att hon inte är helt okej. Promenara i området går ju absolut. Men sen är man tillbaka i tråkiga lägenheten igen. 

Idag har vi i alla fall träffat mormor igen :) Nu var det länge sen sist och det blev ett kärt återseende mormor och Felicia emellan. Ja jag tyckte ju såklart också det var roligt att träffa min kära mor.

Jag böt sambons kalsonger ( oöppnade i förpackning) till en mindre storlek och passade på att handla på åresentkortet jag fick sist jag handlade. Då man handlade för 500 kr fick man ett presentkort på 100 kr! Det var roligt :) Flis fick såklart kläderna. En blå och en rosa kortärmad boddy! :) Bilder kommer senare :)

Vi gick idag och tottade på skor till Flis. Jag köpte inga men jag var bra sugen! Så gulliga skor det finns. Flis ska få ett par SKÖNA kavat sandlaler till senare i vår / sommar.
Flis sov i närmare två timmar i dag i vagnen :)

Lite snorig är hon, mest trött. Men ingen feber. Lite extra mammig då, men det hör ju till vanligheten nu förtiden.

Ikväll är det MIN TV KVÄLL :)
20:00 Familjen Annorlunda
21:00 City Akuten

Sambon har lagt Flis, men hon är fortfarnade vaken inne i sovummet, men hon somnar nog snart.
Hoppas på en riktigt bra natt i natt!

Kram till er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0