Mormor fyller år !

Idag fyller mormor år! Jag och Flis har hela dagen vart med Mormor för att hjälpa henne med att handla och sedan duka, fixa och greja.
Dagen har vart jättemysig. Jag la Flis i rese sängen när hon skulle sova. Det tog sin lilla tid- men hon somnade. Dock vaknade hon efter endast 30 minuter och var jätte ledsen så jag tog upp henne och gick in i vardagsrummet där hon fick ligga på min mage och jag själv halvsatt i soffan. Jag buffade henne i rumpan och pratade med mormor samtidig. Jag känner hur hon andas allt tyngre och hur hennes hand vandrar till mitt hår och hon börjar mysa med det. Plötsligt sover hon och jag lägger mig ner försiktigt i soffan och slumrar till jag också. Flis ligger där på mig och sover i 1,5 timme! Helt galet och har inte hänt sen Flis var fem månader gammal! Eller det har aldrig hänt att hon sovit på mig så länge!  Bortsett från andra natten på BB då hon faktiskt sov större delen av natten PÅ mig.

Vi kom hem senare än vanligt idag. 19:10 var vi innanför dörren och FLIS var då jättetrött! Pyjamas påklädning och välling med detsamma. Ungen somnar med det samma!

En underbar dag helt enkelt! Mormor blev jätteglad för sin fina present. Ett presentkort på Farsta centrum där Mormor får välja vad hon vill, i vilka affärer hon vill. Mormor älskar farsta centrum, och även att shoppa!

Idag fyller även Flis kompis Noah 1 år ! Grattis grattis grattis!

I morgon ska och Becca hem till Jenny som har ett barnklädersparty av märket Me and I. Ska självklart bli jättekul!

 

Nästa gång någon fyller år i vår släkt är det Felicia som Fyller år! Tänk att ett år kan gå så fort!

 

Over.. and Back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0